Thursday 10 September 2015

MAAF kereta habis untuk HARINI. TAPI CALL JE untuk tempahan harini esok lusa tulat tulin...macam mana tu? call je kang tau la..heeee


Alhamdulillah, SEMUA kereta habis disewakan pada hari ini. Masih mencari? Boleh contact saya lagi :) saya akan carikan kereta sewa termurah, terbaik dan servis tip top untuk anda semua. Lokasi saya dari kuala lumpur, ampang, gombak, damansara, shah alam dan Selangor. Partner seluruh Malaysia dibawah KOPKES.

Perodua Myvi RM130 Sehari, RM650 Seminggu, **RM1600 Sebulan (Diskaun kaw2)
Perodua Viva RM100 Sehari, RM550 Seminggu, **RM1200 Sebulan (Diskaun Maximum)
Perodua Axia RM120 Sehari, RM600 Seminggu, RM1600 Sebulan
Perodua Alza RM160 Sehari, RM750 Seminggu, **RM2200 Sebulan (ok ni harga standard...)
Proton Saga RM120 Sehari, RM 600 Seminggu, RM1600 Sebulan

BMW ado, Alphard ado, Vellfire ado, Mercedes Benz ado, Hilux ado, Hiace ado.

Taknak Call? Whatsapp/SMS details:

Nama:
IC:
Kereta Aku Nak:
Harga Aku Nak:
Lokasi Aku Nak:

Kalau Call, sebut "Saya Hensem" bagi lelaki, "Saya Cantik" bagi perempuan DIRECT saya bagi DISKAUN sebab anda CONFIDENT! Yup, xpercaya boleh cuba ye..

Sekian,

Contact: Faris 019-3032914

FAQ Rental Car @ Kereta Sewa

Tentang kami | About us: Kereta Sewa Keramat AU3 (KSKAU3) ialah penyedia perkhidmatan sewa kereta berkualiti tinggi yang dipercayai. Sejak 2...